Algemeen en secretarieel beheer

Een goede VvE administratie is een belangrijk onderdeel van het beheren van een Vereniging van Eigenaars.
Deze werkzaamheden bestaan onder andere uit het bijhouden van een eigenarenregister, het organiseren van de ALV (algemene ledenvergadering

Onder de diensten met betrekking tot het secretarieel en administratief beheer wordt verstaan:

  • het opstellen en bijhouden van mutaties van het eigenarenregister
  • het wijzigen van gegevens van de vereniging in het handelsregister Kamer van Koophandel
  • het bijhouden van een (digitaal) archief van de verenigingsstukken
  • het verzorgen van de correspondentie van de vereniging
  • het administreren van contracten
  • het uitvoeren van de prolongatie
  • het incasseren van de contributies
  • het bijhouden van de financiele administratie
  • het verzorgen van het jaarverslag
  • het notuleren van de Algemene Ledenvergadering;
  • het adviseren over de verzekeringsportefeuille van de VvE en het namens de VvE (doen) afsluiten dan wel beëindigen van verzekeringspolissen;
  • de afhandeling van schadeclaims;
  • het verzorgen van eigendomsoverdracht bij verkoop.informatieoverdracht naar makelaar, notaris en nieuwe eigenaren.

Contactgegevens

Hertheu BV
Hoeveveld 16
6584 GG Molenhoek LB
024 388 1080
@ info@hertheu.nl